İngilizce Öğreniyorum Diyenlere Eğitim Setleri

İngilizce öğreniyorum nereden başlamalıyım diyen arkadaşlarımız ile orta ve ileri seviyede olan arkadaşlarımız için en iyi eğitim setlerini bu yazımızda toparlamaya çalışalım. Öncelikle bizim önerdiğimiz eğitim setleri, okulda gördüğümüz klasik eğitim sisteminden farklıdır.
 
Sizleri okulda kullandığınız sıkıcı ders kitapları okumak ve gramer kurallarını ezberlemek zorunda bırakmamak adına çok daha etkili, hızlı ve pratik İngilizce öğrenmek için hazırlanmış setlerden bahsediyoruz. Tavsiye ettiğimiz bu setlerin ortak özelliği, dinleme ağırlıklı olması ve beynimizi otomatik olarak konuşmaya programlayan soru-cevap hikayelerini kullanıyor olmalarıdır. 

 Sıfırdan İngilizce Öğreniyorum Nereden Başlayayım?

Sıfırdan İngilizce öğrenmek, bu eğitim sürecinin belki de en zorlu kısmıdır. Çünkü hiçbir şey bilmediğiniz bir alanda aşinalık kazanmak sıkıcı ve zordur. Ama sabır gösterip, düzenli bir şekilde çalışarak bu başlangıç sürecini bitirebilirseniz, İngilizce öğrenmek sizin için daha kolay ve eğlenceli hale gelecektir.
İngilizce öğreniyorum
Bu konuda özellikle ağır gramer konularından ve berbat ders kitaplarından uzak durmanız çok önemlidir. Mümkün olduğu kadar kolay ve eğlenceli içeriklere odaklanmak, bu zorlu süreci en iyi şekilde atlatmanıza olanak sağlar. Sıfırdan İngilizce öğreniyorum diyenler için en iyi set, Rahat İngilizce eğitim setidir.

Bu set içerisinde toplam yirmi bölüm bulunuyor. Her bölümde 3 adet dinleme dersi var: Gramer, Mini Hikaye ve Extra dersleri. Gramer dersinde, İngilizcede en çok kullanılan kalıpları bol örneklerle dinliyorsunuz. Her dersin pdf formatında yazılı dokümanları var. Böylece dersleri dinlerken aynı zamanda okuyarak da takip edebiliyor ve kelimelerin yazılış ve telaffuzlarını da öğrenmiş oluyorsunuz.
Mini hikaye dersleri, size önerdiğimiz bu eğitim setlerinin en önemli dersidir. Çünkü bu derslerde kullanılan tekrarlı soru-cevap metodu sayesinde İngilizce cümle yapılarını ve yeni kelimeleri otomatik olarak kullanabilmeyi öğreniyorsunuz. Rahat İngilizce seti mini hikayelerinde, o bölümün gramer konusuyla ilgili hazırlanmış olan kısa bir hikaye dinliyorsunuz. Sonra hikaye hakkında kolay sorular soruluyor ve her sorunun ardından bir müddet cevap vermeniz bekleniyor. Daha sonra doğru cevap söylenip bir sonraki soruya geçiliyor. Extra derslerinde ise mini hikaye dersinde kullanılan bütün cümlelerin Türkçe anlamlarını öğreniyorsunuz.
Bu set, CD veya kitap gibi fiziksel bir ürün değildir. Dersler mp3 formatında dijital dosyalardan ve bu derslere ait pdf yazılı dokümanlardan oluşuyor. Böylece kargo beklemeden sete anında sahip olabiliyorsunuz. Ödeme işleminden hemen sonra tüm dersleri bilgisayarınıza indirip hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
 

Orta ve İleri seviye için Eğitim Setleri


İngilizce öğreniyorum ama konuşamıyorum diyenler için, yukarıda anlattığımız Rahat İngilizce setiyle aynı tekniği kullanan EffortlessEnglish setini öneriyoruz. Bu sette de yine mini hikaye soru-cevap yöntemi kullanılıyor. Bu teknik sayesinde İngilizce konuşmak çok kolay. Daha önce bu sistem hakkında detaylı bilgi verdiğimiz için burada özet geçiyoruz.
 
Effortless English sisteminin kurucusu olan A.J. Hoge ile iki arkadaşının ortaklaşa hazırladıkları Learn Real English eğitim seti de orta ve ileri düzeyde olan arkadaşlarımız için önerebileceğimiz bir set. Eğitim metodu aynıdır. Bu set içinde, günlük hayatta sıkça kullanılan pek çok deyim ve ifade öğreneceksiniz.
 

 

 İngilizce Öğreniyorum Diyenler İçin Sitemiz

 
İnternet çağının gelişmesiyle birlikte; artık tüm işler internet sitesi üzerinden tek tıkla yapılmaktadır. Bunlardan biri de “İngilizce dersleri”; çok çeşitli siteler, uyguladıkları projeler yardımıyla insanlara dil eğitimi vermektedir. http://ingilizcekonusmak.blogspot.com.tr  sitesi de; İngilizce dil eğitimi veren, diğer Avrupa ve Amerika ülkelerinde konuşulan İngilizce dilini insanlara öğreten çok muhteşem bir sitedir.
Hiçbir maddi çıkar olmadan ve herhangi bir ücret ödemeden dil öğrenmek isteyen insanlar için oturdukları yerden, konforlu bir şekilde dil öğrenme fırsatı sunan çok faydalı bir sitedir. Geniş dil eğitim programı yelpazesine sahip olan sitemiz, aynı zamanda sahip olduğu bilgi birikimi ve deneyimli öğretmenleriyle, site üzerinden İngilizce öğretmeyi amaçlamaktadır.
 
Bu site; karmaşık bir sistem üzerine yapılandırılmamış olup, her insanın eğitim seviyesi ve anlama kapasitesine uygun olarak tasarlanmıştır. İlk etapta bireye, belirli ve sıralı kurlar eşliğinde İngilizcenin temel kavramlarını öğretmeyi amaçlamış ve tüm herkes için önemli olan (sayılar, mevsimler, tanışma cümleleri, rica istek vs) bilgiler verilmektedir. İngilizce dil eğitimine yeni başlayacak olan bir insanlar, acele etmeden tüm bilgileri oturtmaya ve öğrenmeye gayret etmelidir. http://ingilizcekonusmak.blogspot.com.tr  sürekli online olarak, günün her dakikası İngilizce öğreniyorum diyen insanlara yardımcı olmaktadır.
 
İnsanlar sitemizi ziyaret ettikten sonra; kendilerine “dil konusunda ne bilmem gerekiyor, hangi aşamadayım ve ihtiyacımı karşılayan dil seviyesi hangisi” gibi soruları sormalı ve daha sonra bu site üzerinden çeşitli testleri çözerek ihtiyaçlarına doğru tespit yapmalıdır. Çoğu zaman insanlar; dil eğitimleri olmadığı için yurtdışına çıkamamaktan, işyerlerinde hak ettikleri mertebede ve hak ettikleri maaşları alamadıklarından yakınırlar. Bu durumun sonlanması ve dileyen her insanın rahatlıkla dil öğrenmesi için sitemizi sıkça ziyaret ederek, seviyenize uygun derslerimizi izleyebilirsiniz.

PAYLAŞMAK GÜZELDİR:

Merhaba arkadaşlar, internetten İngilizce öğrenmek istiyorum diyenlere yardımcı olmak için bir çok faydalı içerikleri sitemizde paylaşıyoruz. Yayınladığımız İngilizce video dersleri, makaleler ve mp3 dinleme derslerini faydalı buluyorsanız, sosyal medyada sitemizi paylaşarak bize destek olabilirsiniz. Hepinize teşekkür ediyor, İngilizce eğitiminizde başarılar diliyoruz.

    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Akıcı ingilizce konuşmak - Yorumlarınız Değerlidir